fredag 30 november 2012

St Andrew's Day, frågor om frågor och så där



Idag firar vi St Andrew's Day och jag har klätt upp mig för tillfället utan att ha några planer. Alla pluggar, jag med. Pluggade hela natten och hela dagen idag för att bli klar med det sista på mitt projekt i skolan. Nu är det inskickat och jag ber om ursäkt för hopplöst tråkiga uppdateringar på senaste.
Så här sitter jag, med mina målade läppar och min svarta klänningen som har oändligt många knappar i ryggen som han måste trixa upp med sina fumliga fingrar varje gång. Jag har inte pussat på honom sen i måndags då han har varit hemma i Glasgow. Jag är beroende. Tänker på hans kyssar konstantkonstant. Behöver bara lite äventyr ju.
Behöver lite distraction...hehe
hmm, vill ni ställa frågor? Är det nåt ni undrar över? Är det nåt ni vill veta? Har ni roliga tips på vad som helst? Vill ni ha tips? om vadå? behöver ni amatör råd i livsfrågor? om ni vill så fråga på eller bara berätta något kul!
ni är så fina, alla ni som studsar in här varje gång. Men det vet ni. 
♥ ♥ ♥

14 kommentarer:

  1. Hur stöter man på en kille som går på ens skola? Känns lite konstigt att bara gå fram och säga att han är det finaste jag sett i mitt liv, hehe. Men hur gör man egentligen?

    SvaraRadera
  2. Vad pluggar du? Hur lång är kursen/programmet? Och vad blir du när du är klar? Och hur lyckades du bestämma dig för vad du ville plugga? Det är ju en djungel, jag vet inte alls vad jag ska välja. Uschuchusch.

    SvaraRadera
  3. hva gjør du når ting ikke er så bra, for å få det litt bedre?

    SvaraRadera
  4. vad är din framtidsdröm? vad är ditt drömyrke, om du hade fått välja vad som helst att göra?

    SvaraRadera
  5. Sv: Tack så hemskt mycket! Och jag älskar din blogg. <3

    SvaraRadera
  6. hur var din gymnasietid?
    vad ska man göra när hjärtat värker av ensamhet?
    hur känns det att vara kär?

    SvaraRadera
  7. Vad är ditt absoluta favoritminne?


    SV ; tack så hjärtligt!

    SvaraRadera
  8. jag kan ju alltid utmana dig på mina frågor. om du är intresserad. och du är min goaste bloggerska (du och niotillfem då) och 'spruckna bomullsdrömmar' får mig att tänka på vinfläckade täcken blandade med herrparfym och bomullskyssar.

    frågorna kommer här:
    1. vem skulle du omfamna, kyssa, hålla hand med, strycka håret över en sista gång innan jorden kraschade med mars?
    2. hur ser din ultimata-dröm-super-frukost ut?
    3. vilket låter finast kyssas eller pussas? av någon speciell anledning?
    4. på en promenad i skogen, vad måste du ha med dig då?
    5. de tre bästaste, finaste citaten från filmer, serier, böcker, personen, mammor, syskon eller bekanta?
    6. en bruten arm eller ett brutet ben?
    7. en bra låt idag?
    8. om jag fick...skulle jag...men nu är det inte så. (fyll i där punkterna är)
    9. ett bra fik, vad ska de har för utbud och se ut? måste dem ha marsipangrisar och stora soffor kanske?
    10. kan du sova om någon skrattar bredvid dig?
    11. vad tycker du om jämlikhet?

    SvaraRadera
  9. Jag läste din novell "The Raven" i "En Bok Om Kärlek", och jag måste bara säga att den är så jävla BRA, och fin och allt sådant, och jag kan inte riktigt sluta att tänka på den. Sedan skriver du så himla fint här med och jag vet inte riktigt vad jag ska ta vägen med alla dina grymma texter innanför pannbenet.
    Så jag undrar bara vad du vill komma med allt du skriver? Vill du jobba och trycka sådant du skriver, eller är det bara något du gillar att göra sådär ibland för skojs skull?

    SvaraRadera
  10. Hur skulle din drömdag se ut om du fick göra precis vad du ville?

    SvaraRadera
  11. VART BOR DU OCH VAD GÖR DU DÄR?????

    SvaraRadera
  12. Gud så vackert med alla lockar. & du har så fint bloggnamn. ♥

    SvaraRadera