måndag 5 november 2012

meeow


Blev bjuden på halloweenfest hos hans kompisar. Jag blev ett lejon, sista minuten lejon och jag tänkte "Viktigt. det här känns viktigt. träffa vänner och sådär". Blev nervös. Ville ju inte vara lilla blyga mig.
 Och vad visste dom om mig? Han har inte berättat så mycket.
Vi satt en grupp av människor på vardagsrumsgolvet och en av vännerna som precis kommit in genom dörren frågade vem jag var. Jag sa att jag var Freja.
Han vände ögonen mot Gav " Is she your girlfriend?"
Det blev som att någon la en isbit innanför tröjan, bak i nacken. nejnejnejnejjobbigt.jättejobbigt.
Vi har ju inte pratat om det här.
Men han tog min han utan att tveka en sekund och svarade ja.

Sen dansade vi hela natten och han tog mig på rumpan, gosade med näsan i nacken och sa att han inte kunde hålla sig längre. Nu går vi hem till mig.
Han tar in hela mig, med minsta lilla rörelse, minsta handtag,klapp och kyss.
Är så jävla kär.

(sorry för det ständiga pojksnacksinläggen, men det är det enda som händer i mitt liv just nu. Rätt nöjd med det haha )

6 kommentarer:

  1. Blir helt varm när jag läser. Kan föreställa mig allt i bara ord, det visar hur begåvad du är! <3

    SvaraRadera
  2. Viva la "pojksnacksinläggen"!

    SvaraRadera
  3. Pojkar och kärlek är det bästa. Fortsätt med det. Vet hur det känns, det är ju så svårt att hålla sig. Och även om jag försöker så brukar jag också hamna i de där pojksnacksinläggen

    SvaraRadera