måndag 11 februari 2013

d.r.e.a.m



År 2010 såg jag Wu Tang och tänkte "när det kittlas så här i näsan, då är jag lycklig. Bara lycklig. Inget annat"
2011 såg jag Prince. Då kittlades det i näsan också men då tänkte jag " Nu är det bara Beyoncé kvar."
Imorse satt jag och tryckte på "Buy Ticket"-knappen som en crazy person. Min pojkvän satt bredvid och heja på och gav mig en lång kyss ner brottad under täcket som fylldes med skratt och näskittling när datorn visade att jag fått en biljett.
Beyoncé i Dublin.
3 dagars semester i Irland + Queen B= aahell to the yeah!!

4 kommentarer:

  1. gosh vilken fin kombo!! hade inte bangat!

    SvaraRadera
  2. Kvinnan i mitt liv. ÅH, Bejjan. <3

    SvaraRadera
  3. åh. din blogg, jag älskar den. du är underbar, du skriver underbart, din blogg är underbar. tack för att du gör så man orkar andas lite lättare genom att jag läser din blogg.

    SvaraRadera